Kom med rätt biljett på onsdag

Publicerad 20 november 2015 i Nyheter

Hade du problem med streckkoden på din biljett vid hemmamatchen mot Real Madrid? Se informationen nedan:

Inför MFF:s första hemmamatch i Champions League-gruppspelet fick några åskådare, främst de som köpt biljettpaket via sitt ungdomsårskort till den norra ståplatsläktaren eller via sitt årskort till Norra blå, problem med streckkoderna på sina biljetter när de skulle scannas in på Malmö New Stadium. 

Via vår biljettluckor kunde vi skriva ut nya biljetter till de som drabbats så att de kom in på Malmö FF – Real Madrid.

Dagen efter matchen undersökte vi vad som gått fel och då visade det sig att de som drabbats vid Real Madrid-matchen även fått fel streckkoder på sina biljetter till MFF – Shakhtar Donetsk och MFF – Paris Saint-Germain.

Mellan den 15-17 oktober skickade vi ut mail med nya biljetter till de två resterande matcherna med nya streckkoder till de drabbade. Mailet skickades ut till den mailadress som anmälts när årskortet registrerats.

Om det är så att du är en av dem som drabbades i samband med Real Madrid-matchen ber vi dig inför onsdagens match att skriva ut den nya biljetten som skickats till dig.

Om du inte fått någon ny biljett skickad till dig kan det bero på att den ligger bland skräpposten alternativt att du anmält en annan email när du registrerade ditt årskort. 

Du kan även logga in på Ticketmaster med ditt ticnet-konto och skriva ut dina biljetter.

Är det så att du inte hittar din biljett i din mailkorg eller du inte kan logga in på Ticketmaster är du välkommen att höra av dig till biljett@mff.se med namn och årskortsnummer så ska vi hjälpa dig så fort som möjligt i början på nästa vecka.

huvudpartners

officiella partners