Matchvärdslottning med partners

Publicerad 03 februari 2021 i Företag,Nyheter

I fredags anordnades matchvärdslottningen med några av klubbens största partners inför alla allsvenska hemmamatcher 2021.

Marknads- och kommunikationschef Anna Nordström Carlsson och försäljningschef Magnus Svensson

Lottningen gjordes i vår studio i Restaurang 1910 och samtliga av föreningens största partners var på plats digitalt när Magnus Svensson och Anna Nordström Carlsson fick äran att dra bollarna för att fördela matcherna mellan alla partners.

I socialt distanserade tider är hungern för fotboll och Eleda Stadion som mötesplats stor. Men lojaliteten som föreningens partners har visat upp under det utmanande året har verkligen visat vad relationen betyder, menar Magnus Svensson.

– Delaktighet, vi-känsla, engagemang och lojalitet. Det är i tider som dessa som relationer testas på riktigt. Vi ska, och vi kommer, att ta igenom oss detta tillsammans och snart få träffas på en hemmamatch på Eleda Stadion igen, säger Magnus Svensson.

Matchvärdskapet till en allsvensk match innebär dels exponering på Eleda Stadion under matchdagen men även exponering på mff.se, i nyhetsbrev och i sociala medier innan, under och efter matchen.

klara Matchvärdar 2020

Malmö FF – Hammarby IF – Eleda

Malmö FF – Kalmar FF – PUMA

Malmö FF – IFK Göteborg – Volkswagen

Malmö FF – Halmstads BK – TicTac

Malmö FF – IFK Norrköping – ApQ EL

Malmö FF – AIK – bemt

Malmö FF – Degerfors IF – Cabonline

Malmö FF – Djurgådens IF – Elitfönster

Malmö FF – Mjällby AIF – Exakta

Malmö FF – Örebro SK – Länsförsäkringar

Malmö FF – IF Elfsborg – Simplify

Malmö FF – BK Häcken – HD-Sydsvenskan

matchvärdslottning

huvudpartners

officiella partners